Spoedgevallen:
Voor levensbedreigende zaken, belt u: 076 – 520 50 80
Voor andere vragen/zaken, belt u: 076 – 514 14 86.
U hoort dan een keuzemenu, luistert u deze a.u.b. af voor u een keuze maakt.
Wanneer u belt om een afspraak te maken, zal onze assistente u enkele vragen stellen om zo het probleem helder te krijgen. Hierdoor is zij in staat een goede inschatting te maken van de urgentie, ernst en aard van uw klachten. Op deze manier kan zij een passende oplossing bieden en/of afspraak voor u inplannen.
Meer uitleg over triage vindt u hier: Telefoontriage door de assistente.
Afspraken, vragen en recepten:
Via https://home.mijngezondheid.net/inloggen/
‘s Ochtends van 8:00 – 12:00 uur.
Uitslagen onderzoek:
U kunt uw uitslagen vaak inzien in uw account; https://home.mijngezondheid.net/inloggen/
Voor uitslagen van onderzoeken gelieve voor 10:00 uur te bellen.
Indien de dokter nog een toelichting wil geven, dan kan dat vaak dezelfde dag via het telefonisch spreekuur.
Belt u na 10:00 uur, dan kan een eventuele toelichting pas de volgende dag.
Telefonisch spreekuur artsen:
Indien u telefonisch iets wilt bespreken met de arts, dan zal de assistente een afspraak voor u maken op het telefonisch spreekuur.
De arts belt u dan, in de regel, tussen 10:00 – 11:00 uur terug.
NB: Door drukte kan het gebeuren dat u pas later op de dag wordt teruggebeld.